learning pc & mobile
learning pc & mobile

learning pc & mobile

پرینتر ۳ بعدی برای کار در فضا ساخته شده است

پرینتر ۳ بعدی برای کار در فضا ساخته شده است

Zero-G 3D

ساخت و تولید در فضای بیرون از کره‌ی زمین شروع می‌شود. چهارشنبه‌ی همین هفته اولین پرنیتر ۳ بعدی که برای کار در محیط بدون جاذبه طراحی شده است همراه با کپسول فضایی Space Dragon X برای استفاده در ایستگاه فضایی به فضا پرتاب خواهد شد.

به گزارش کینگ پی سی به نقل اززومیت؛ این پرینتر در کالیفرنیا و توسط تولید کننده‌ی تازه‌کاری به نام (ساخت فضا) طراحی و ساخته شده است. Zero-G 3D از سال ۲۰۱۰ در حال طراحی و توسعه است و در تابستان ۲۰۱۱ این دستگاه ۳ بار در بسیار کم مورد آزمایش قرار گرفت تا برای انتقال به ایستگاه فضایی آماده شود.

made-in-space-3d-printer1

این وسیله به دانشمندان امکان می‌دهد که اثرات بلند مدت جاذبه‌ی صفر در تولید محصولات افزایشی مانند اجزا و قطعات ساخته شده با این پرینتر را مورد بررسی قرار دهند. Zero-G 3D مانند پرینترهای حرفه‌ای دیگر از پلاستیک ABS برای تولید قطعات استفاده می‌کند و در صورت موفقیت کمک بسیار مهمی برای تولید تجهیزات مورد نیاز فضانوردان در ایستگاه فضایی خواهد بود.

 گروه خبری: اخبار سخت افزار                            تاریخ خبر: 1393/06/31                                 تعداد مشاهده: 58

فلش Mobile X21 سیلیکون پاور وارد بازار کشور شد

فلش Mobile X21 سیلیکون پاور وارد بازار کشور شد

فلش مموری Mobile X21 سیلیکون پاور

کمپانی سیلیکون پاور از عرضه یک فلش OTG جدید با نام Mobile X21 خبر داد. محصول تازه کمپانی سیلیکون پاور مجهز به پورت USB 2.0 بوده و دارای دو اینترفیس میکرو USB و USB است؛ تمامی قابلیت‌های فلش مموری‌های USB، کابل‌های USB و کارت‌های حافظه را در خود دارد و می‌توان از آن به عنوان یک ابزار چند منظوره جهت رفع کلیه نیازهای ذخیره‌سازی استفاده نمود. 

به گزارش کینگ پی سی به نقل اززومیت؛ با این این محصول کاربران می‌توانند فضای حافظه ابزارهای موبایل خود را افزایش داده و در زمان کوتاهی فایل‌های مورد نظرشان را بدون نیاز به هر گونه کابل یا مودم وای‌فای، میان انواع PC، گوشی‌های هوشمند و تبلت منتقل کنند. علاوه بر این، درپوش Mobile X21 امکان چرخش 360 درجه دارد و به همین دلیل تنها با اشاره یک انگشت می‌توان آن را کنار زده و اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره کرد. ذخیره‌سازی سریع داده، انتقال بی‌درنگ اطلاعات و طراحی کاربرپسند از جمله مشخصه‌های مهم این محصول به شمار می‌رود و Mobile X21 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای شما بدل می‌کند.

sp-mobilex21-1

انتقال سریع اطلاعات

sp-mobilex21-2با افزایش شمار ابزارهای موبایل در بازار، وابستگی کاربران به استفاده از ابزارهایی نظیر گوشی هوشمند و تبلت برای انجام امور کاری و شخصی هم بیشتر و بیشتر می‌شود. در نتیجه ابزارهای ذخیره سازی موبایل نقش مهم‌تری را در زندگی روزمره افراد ایفا می‌کنند.

از طرفی، ضعف سیگنال‌های اینترنت وای‌فای و دردسرهای حمل انواع مختلف کابل و آداپتور از جمله مشکلاتی است که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بهترین راهکار برای حل این مساله استفاده از یک ابزار ذخیره سازی موبایل نظیر فلش OTG است که اطلاعات شما را به بدون نیاز به کابل، و با سرعتی به مراتب بالاتر از ارتباطات وای‌فای، بلوتوث و اینترنت به ابزارهای موبایل و انواع PC منتقل می‌کند.

کمپانی سیلیکون پاور اقدام به توسعه یک برنامه انحصاری رایگان با عنوان SP File Explorer برای کاربران خود کرده است که در واقع نوعی نرم‌افزار مدیریت فایل برای ابزارهای اندرویدی پشتیبانی کننده از فناوری OTG است. برای استفاده از این برنامه نیازی به انجام هیچ گونه جستجوی پیچیده یا عملیات نصب وجود ندارد و برنامه، فایل‌های شما را به صورت کاملا خودکار سازماندهی و مرتب می‌کند. قابلیت پشتیبان‌گیری تنها با یک دکمه از دیگر امکانات سودمند در نظر گرفته شده برای این برنامه است و به لطف آن می‌توانید نسخه پشتیبان حافظه گوشی یا کارت حافظه آن را روی فلش خود ذخیره نمایید.

چرخش 360 درجه درپوش

در ساخت بدنه فلش مموری Mobile X21 ترکیبی از فلز و پلاستیک با کیفیت به کار گرفته شده است که علاوه بر زیبایی، استحکام بالای بدنه کالا را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورند. فلش OTG جدید سیلیکون پاور بدنه‌ای بسیار کوچک دارد که در کنار وزن پایینش آن را به گزینه‌ای مناسب برای حمل در سفرهای روزانه بدل می‌کند. چرخش 360 درجه درپوش این فلش هم محافظت کامل را از پورت‌های USB و microUSB آن فراهم می‌کند و تنها با یک فشار انگشت می‌توان آن را کنار زد. در ساخت این محصول همچنین از فناوری COB (یا چیپ آنبورد) بهره گرفته شده که آن را دربرابر هرگونه لرزش محکم ساخته است.

sp-mobilex21-3

کمپانی سازنده این Mobile X21، به منظور پاسخگویی به نیاز کاربران مختلف آن را در قالب ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایت با گارانتی لایف‌تایم عرضه کرده است. کلیه فلش درایوهای کمپانی سیلیکون پاور همراه با نرم‌افزار رایگان SP Widget عرضه می‌شوند که دارای 7 قابلیت مختلف جهت دریافت نسخه بکاپ و ابزارهای امنیتی است و علاوه بر آن نسخه 60 روزه آنتی ویروس نورتون هم برای آن درنظر گرفته شده است. جهت بازیابی فایل‌های حذف شده هم برنامه Recuva به صورت کاملا رایگان همراه با فلش مموری‌های سیلیکون پاور ارائه می‌شود و می‌توان از طریق آن فایل‌های حذف شده شامل انواع عکس دیجیتال، سند، موسیقی و ویدئو را بازیابی کرد.
 گروه خبری: اخبار سخت افزار تاریخ خبر: 1393/06/31 تعداد مشاهده: 176

داک شارژر اپل واچ از هم اکنون آماده پیش خرید است

داک شارژر اپل واچ از هم اکنون آماده پیش خرید است

اپل واچ در سال ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد شد و یکی از مزیت های این دستگاه ، اتصال شارژر به پشت دستگاه از طریق یک آهنربای مغناطیسی است که بسیار به آداپتور های MagSafe است که در مدلهای مختلف مک بوک استفاده شده و شارژ دستگاه را راحت تر می کند .

Apple-Watch-Charging-Stand

به گزارش کینگ پی سی به نقل ازگجت نیوز؛ حال اگر شما برنامه ای برای خرید اپل واچ در سال آینده دارید ممکن است دوست داشته باشید در مورد داک های اپل واچ که توسط Dodocase  ساخته شده اطلاعاتی داشته باشید . علاقمندان می توانند با پرداخت ۵ دلار ودیعه در وب سایت Dodocase این داک شارژر را پیش خرید کرده و در سال ۲۰۱۵ آن را به همراه ساعت هوشمند خود داشته باشید .

قیمت خرده فروشی این داک شارژر حدود ۵۰ تا ۶۰ دلار تخمین زده می شود که قیمتی بسیار عادلانه است . باید اشاره کنیم که این شارژر ، با شارژر همراه ساعت اپل واچ بسیار متفاوت و دارای طراحی براق و درجه یک بوده و از جنس چوب گردوی باغ های کالیفرنیا ساخته شده است .

گروه خبری: اخبار سخت افزار                          تاریخ خبر: 1393/06/31                   تعداد مشاهده: 79

رونمایی از گلکسی مگا 2 سامسونگ در شرق دور!

رونمایی از گلکسی مگا 2 سامسونگ در شرق دور!

اگرچه خریداران در مالزی و تایلند از یک ماه پیش می‌توانستند گوشی هوشمند گلکسی مگا 2 را با قیمت 400 دلار خریداری کنند اما شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی این گوشی را در لیست محصولات این شرکت درج کرده و در وب‌سایت تایلندی خود مشخصات گوشی گلکسی 2 مگا را به همراه ویژگی‌ها و عکس‌های رسمی منتشر ساخته است.


Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F

به گزارش کینگ پی سی به نقل ازفارنت؛ گوشی هوشمند گلکسی مگا 2 با برخورداری از صفحه‌نمایش 6 اینچی و رزولوشن 720 در 1280، جایگزین گوشی‌های گلکسی مگا 6.3 و مگا 5.8 خواهد بود. ابعاد این گوشی 163.6 در  84.9 در  8.6 میلی‌متر گزارش شده است که از ابعاد گلکسی نوت 4 نیز بیشتر است.

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F (2)

از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت فضای رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شیار کارت حافظه جانبی اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی با برخورداری از سنسور 8 مگاپیکسلی قادر است تصاویر1080p را ضبط و ذخیره نماید.علاوه بر این در جلوی دستگاه، سامسونگ این گوشی را به دوربین 2.1 مگاپیکسلی نیز تجهیز کرده است.

این گوشی تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه کیک‌کت به بازار عرضه شده است و به ویژگی‌های نرم‌افزاری همچون Ultra Power Saving و One-handed operation مجهز است.

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F (1)

سامسونگ از عرضه جهانی این گوشی حرفی به میان نیاورده است و مشخص نیست که سامسونگ برای فروش جهانی گلکسی مگا ۲چه تصمیمی خواهد گرفت؟ امیدواریم همانند مدل‌های پیشین، مگای جدید در بسیاری از کشورها در دسترس خریداران قرار بگیرد.

ساخت یک دستگاه آیفون ۶ چقدر برای اپل خرج بر می دارد؟

ساخت یک دستگاه آیفون ۶ چقدر برای اپل خرج بر می دارد؟

iphone-6-price-release-date

به گزارش کینگ پی سی به نقل ازگجت نیوز؛ با ورود آیفون های جدید اپل به بازار انواع اقسام بررسی ها برروی این محصولات آغاز شده که اکثر آنها را باهم مرور کرده ایم.یکی از بررسی های جالب که معمولا بعد عرضه گجت های جدید بر روی آنها انجام می شود تخمین هزینه ساخت آن گجت برای کمپانی سازنده است.حال بیایید ببینیم ساخت یک دستگاه آیفون ۶ برای اپل چقدر خرج بر می دارد ؟

طبق کالبدشکافی که وبسایت teardown.com بر روی آیفون ۶ اپل انجام داده است ریز قیمت قطعات استفاده شده در این دستگاه به صورت زیر می باشد :

  • صفحه نمایش : ۴۱.۵۰ دلار

  • باتری : ۳.۵ دلار

  • دوربین : ۱۶.۵ دلار

  • پردازنده : ۳۷ دلار

  • حافظه رم و حافظه داخلی : ۱۴ دلار

  • ماژول‌های ارتباطی وای-فای،بلوتوث و مودم : ۱۳ دلار

  • اسمبلی و تست : ۱۱ دلار

  • سایر هزینه ها : ۹۰.۵ دلار

  • مجموع  : ۲۲۷ دلار

همانطور که در لیست بالا مشاهده کردید به گفته این وبسایت ، هزینه تولید یک دستگاه آیفون ۶ چیزی حدود ۲۲۷ خواهد بود.همچنین طبق ارزیابی های انجام شده بر روی آیفون ۶ پلاس ، تولید این دستگاه هم حدودا ۲۴۲ برای اپل خرج بر می دارد.

 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت  تاریخ خبر: 1393/06/31 تعداد مشاهده: 269