learning pc & mobile
learning pc & mobile

learning pc & mobile

کابل JUMP همراهی مناسب برای فراموشکاران

کابل JUMP همراهی مناسب برای فراموشکاران

کابل JUMP همراهی مناسب برای فراموشکاران

اگر شما هم همچون بسیاری از کاربران آیفون از تمام شدن باتری خود ناراضی هستید و نمی‌خواهید ابعاد گوشی خود را برای استفاده از باتری بزرگ تر تغییر دهید یکی از راه حل‌های مناسب برای شما استفاده از قاب‌های شارژ همراه هستند اما این قاب‌ها ضمن زمخت کردن آیفون شما آن را سنگین می‌کنند. راه دیگر استفاده از دستگاه‌های شارژ باتری همراه است که البته به یاد داشتن شارژ کردن به موقع آن‌ها خود معضل دیگری است. راه حل این موضوع استفاده از کابل JUMP است.

به گزارش کینگ پی سی به نقل اززومیت؛ این کابل/باتری همراه که با ظرافت خاصی نیز طراحی شده است، پس از دستیابی به هدف مالی کمپین Kickstarter خود هم اکنون با قیمت 49.99 دلار به بازار عرضه شده است. البته این ابزار شارژ زیادی نگه نمی‌دارد اما همین مقدار شارژ نیز برای یکی دو ساعت آخر روز شما که نیاز به استفاده از تلفن هوشمند خود دارید حتی باوجود اپ‌های سنگین و باتری خور کافی است. و البته از آنجایی که می‌توانید ایفون خود را با استفاده از این کابل شارژ کنید دیگر نیازی به همراه داشتن کابل جداگانه‌ای برای شارژ کردن آیفون خود نخواهید داشت، در حقیقت با یک تیر دو نشان را زده اید.

از آنجایی که این همراه نجات بخش ابعاد بزرگی هم ندارد ( حدود 45 میلی لیتر) و وزن آن نیز چندان آزار دهنده نیست، تقریبا می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد پر مشغله یا دوستداران دیوانه وار آیفون دانست.

 گروه خبری: اخبار سخت افزار  تاریخ خبر: 1393/07/03 تعداد مشاهده: 94

لپ‌تاپ بعدی می‌تواند گل سرسبد USB را داشته باشد!

لپ‌تاپ بعدی می‌تواند گل سرسبد USB را داشته باشد!

در عرض دو سال آینده، مک‌بوک ایر و سرفیس پروی شما می‌توانند منسوخ به حساب آیند. آیندگان درک نخواهند کرد که چرا ما در دستگاه‌هایمان اینهمه سوراخ‌های عجیب‌و‌غریب داشته‌ایم؟!


usb-type-c

چرا از سوکت USB همراه با پورت شارژ مغناطیسی و خروجی ویدیو به صورت جدا از هم استفاده می‌کنیم؟ در حالی که می‌توانیم همه‌ی آنها را در در یک پورت کوچک بچپانیم؟! به همین دلیل است که متن استاندارد‌های VESA، شامل سوکت جدید یو‌اس‌بی 3.1 ، نوع C خواهد شد.

به گزارش کینگ پی سی به نقل ازفارنت؛ یو‌اس‌بی 3.1 نوع C همان پورت یو‌اس‌بی است، اینبار با یک دگرگونی مینیاتوری. همان چیزی که گیزمودو اینجادرباره‌اش سخن گفته است. همانی که ورودش به مرحله تولید انبوه با فروکش زیادی همراه بود و همانی که باید قابلیت حمل 100 وات نیرو را داشته باشد.عددی که وقتی به اندازه کافی بزرگ به نظر می‌رسد که بدانید مک‌بوک‌ایر‌های فعلی با یک آداپتور 45 واتی تغذیه می‌شوند!

Final_USB-Type-C-rendering_with-labels

ولی قضیه به همین جا ختم نمی‌شود. VESA اعلام کرده که کانکتور نوع C برای پورت صفحه‌نمایش نیز استفاده خواهد‌ شد! این بدین معنی است که این پورت می‌تواند: 1) یک مانیتور خارجی 4K را راه بیندازد 2)خروجی 10 گیگابیت بر ثانیه USB 3.0 را برای دیوایس شما فراهم کند. 3) همه دستگاه‌هایتان را همزمان شارژ کند. این همان چیزی نیست که منتظرش بودیم؟!

طبق توضیح AnandTech نه‌تنها می‌توانید چند مانیتور ورودی را ادغام کنید، احتمالا مبدلی برای HDMI 2.0 نیز وجود خواهد‌داشت. بنابراین خواهید‌توانست ویدیو‌های خود را به تلویزیون اچ‌دی‌تان نیز بریزید. حتی اگر یک مانیتور 5K دارید، می توانید آن را هم با این پورت راه‌اندازی کنید.البته در صورتی که در مورد هر ارتباط دیگری به سرعت USB 2.0 بسنده کنید.

usb_usb31_type_c

نکته دیگر اینکه استاندارد جدید یو اس بی اهمیت نمی دهد که سیگنال ویدیویی در کدام جهت حرکت می کند. در تئوری شما می‌توانید همزمان با اینکه لپ‌تاپتان گوشیتان را شارژ می‌کند، همه چیز گوشی را در صفحه لپ‌تاپ نمایش دهید.

به گزارش Ars Technica با استفاده از این تکنولوژی، کابل حتی‌می تواند یک حالت PCI-Espress داشته باشد. (PCI-Espress ورودی پرسرعتی است که معمولا برای اتصال کارت گرافیک و حافظه‌های SSD به کار برده می شود.) یو‌اس‌بی 3.1 نوع C با توجه به شکل‌دهی آن به نظر می‌رسد که حتی می‌تواند تحولی بزرگ بوده و شگفتی‌ساز باشد.بسیار جالب خواهد بود که ببینیم لپ‌تاپ‌های بدون پورت اضافه تا چه اندازه نازک خواهند بود.

One rumor یک شایعه نیز در این مورد منتشر شده که در آینده خیلی نزدیک یک مک‌بوک ایر بدون فن 12 اینچی جدید که از این کانکتور جدید استفاده می‌کند خواهیم داشت. هنوز بسیار زود است که در مورد موفقیت یا عدم موفقیت این ایده صحبت کنیم.

زمانی تصور می کردیم که کانکتور تاندربولت اینتل می‌رود که پایانی باشد برای همه کابل‌های دیگر ولی پشتیبانی یکی‌در‌میان شانس همه‌گیر شدن را از آن گرفت.

 گروه خبری: اخبار سخت افزار  تاریخ خبر: 1393/07/03 تعداد مشاهده: 240

تفاوت هزینه ساخت آیفون 6 و 6 پلاس ۱۵.۵۰ دلار است

تفاوت هزینه ساخت آیفون 6 و 6 پلاس ۱۵.۵۰ دلار است

تفاوت هزینه ساخت آیفون 6 و 6 پلاس ۱۵.۵۰ دلار است

به گزارش کینگ پی سی به نقل اززومیت؛ اپل هر چقدر برای فروش بیشتر آیفون ۶ پلاس تلاش خود را افزایش دهد، قطعا ارزشش را خواهد داشت. به گفته بلومبرگ، شرکت اپل از فروش هر آیفون بزرگتر حدودا ۸۴ دلار سود بیشتری را در مقایسه با آیفون ۶ کسب می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا تفاوت قیمت ساخت آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را بررسی کنیم.

بلومبرگ در این رابطه می‌گوید:

به گفته محققان IHS، آیفون ۶ پلاس ۱۵.۵۰ دلار هزینه اضافی را بر روی دست اپل می‌گذارد. اما این شرکت تفاوت قیمت ۱۰۰ دلاری را نسبت به آیفون ۶ از مشتری دریافت می‌کند...تفاوت اصلی هزینه بین ساخت این دو آیفون، از صفحه نمایش بزرگتر ۶ پلاس ناشی می‌شود که هر کدام آن هزینه ۷.۵۰ دلاری برای تولیدات اپل خواهد داشت. دوربین و باتری نیز با یکدیگر کمی بیشتر از این مقدار، هزینه ایجاد می‌کنند.

ممکن است تحلیلگران مختلف اعداد متفاوتی را از این تفاوت هزینه اپل ذکر کنند (هیچکدام از آن‌ها به معاملاتی که اپل بر سر تولیدات این دو آیفون انجام داده دسترسی ندارند، پس بسیاری از این اعداد بر پایه فرضیات متکی هستند) اما همگی به این موضوع معتقدند که حاشیه سود در آیفون ۶ پلاس برای اپل به طور قابل توجه، بالاتر از آیفون ۶ خواهد بود.

به نظر می‌رسد سامسونگ از رکورد فروشی که آیفون‌های جدید انجام داده‌اند، نگران است و به همین خاطر زمان عرضه گلکسی نوت ۴ را چند روز به جلو آورده تا در ۲۶ سپتامبر عرضه این محصول را آغاز کند، دقیقا همان روزی که اپل آیفون ۶ و ۶ پلاس را برای فروش در ۲۰ کشور دیگر آماده خواهد کرد.

 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت               تاریخ خبر: 1393/07/03              تعداد مشاهده: 101

امید بلک‌بری برای بازگشت به دوران اوج با Passport

امید بلک‌بری برای بازگشت به دوران اوج با Passport

بلک‌بری پاسپورت

کمپانی بلک‌بری که در سال‌های گذشته با بحران‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، برای رهایی از این مشکلات دل به تلفن‌هوشمند خود با نام پاسپورت که از ظاهر متفاوتی بهره می‌برد، دل بسته است.صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند به‌جای بهره‌گیری از ساختار مستطیل شکل، از یک صفحه‌ی نمایش مربعی بهره برده است.

به گزارش کینگ پی سی به نقل اززومیت؛ بلک‌بری پاسپورت از یک صفحه‌ی نمایش ۴.۵ اینچی به‌همراه یک کیبرد QWERTY حساس به لمس بهره می‌برد. بلک‌بری امیدوار است تا با این طراحی نامتقارن یک تلفن‌هوشمند نوآور را با طراحی چشم‌نواز روانه‌ی بازار کند تا موفقیت‌های گذشته را کسب نماید.

Brain Colello، که یکی از تحلیل‌گران Morningstar است، در گفتگویی با رویترز اعلام کرده در مورد بلک‌بری چنین اظهار نظر کرده است:

بلک‌بری هنوز در حال مبارزه با مشکلات موجود است. این کمپانی نیاز دارد تا برای برگشت به مسیر خوشبختی، یک مدل تجاری مناسب را در پیش بگیرد.

 کمپانی بلک‌بری با انتشار پستی در وبلاگ خود هدف از ساختار مربعی شکل را این چنین تشریح کرده است:

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که همه‌چیز در آن به شکل مستطیلی ساخته شده و طراحی می‌شود، مطمئنا یک نگرش تکراری در زمینه‌ی طراحی منجر به ناکام ماندن خلاقیت و نوآوری می‌شود.

بلک‌بری استفاده از این طراحی را به نفع معماران، پزشک‌ها، سرمایه‌گذاران، نویسندگان و کارگزاران مسکن خوانده است که می‌توانند از این صفحه‌ی نمایش برای پیش‌بردن امورات خود بهره بگیرند.

BlackBerryInt 1

این تلفن‌هوشمند قیمتی برابر ۵۹۹ دلار داشته و دو هفته پس از مراسمی که امروز در شهرهای تورنتو، دوبی و لندن برای معرفی این تلفن‌هوشمند برگزار می‌شود، به بازار‌های جهانی راهی خواهد شد.

بلک‌بری عنوان کرده که کاربران برای استفاده از تمام مساحت صفحه‌‌ی نمایش در پاسپورت نیازی به تغییر حالت تلفن‌هوشمند از حالت عمودی به افقی و بالعکس ندارند، چراکه صفحه‌ی نمایش در همه‌ی حالت‌ها از صفحه‌ی نمایشی با طول و عرض یکسان بهره می‌برد.


 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت                               تاریخ خبر: 1393/07/03                            تعداد مشاهده: 113

آیا گلکسی‌نوت اج بصورت محدود تولید خواهد شد؟

آیا گلکسی‌نوت اج بصورت محدود تولید خواهد شد؟


گلکسی‌نوت اج

شاید یکی از جالب‌ترین لحظات در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات سامسونگ در نمایشگاه IFA 2014 معرفی گلکسی‌نوت اج بود که علی‌رغم انتشار شایعاتی در این مورد ماه‌ها پیش از برگزاری این مراسم، کمتر کسی پیش‌بینی معرفی این تلفن‌هوشمند را از سامسونگ داشت. حال به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند یک نسخه‌ی با تولید در تعداد محدود است.

به گزارش کینگ پی سی به نقل اززومیت؛ گلکسی‌نوت اج از نظر ظاهری بسیار شبیه به گلکسی‌نوت ۴ است، با این تفاوت که شاهد استفاده از یک خمیدگی در سمت چپ صفحه‌ی نمایش هستیم که سامسونگ این قسمت را برای دسترسی سریع‌تر به برخی تنظیمات، مناسب می‌داند.

با توجه به اینکه این تلفن‌هوشمند اولین نمونه از چنین محصولی در بازار است، از این‌رو به‌نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی‌نوت اج را در قالب یک نمونه‌ی مفهومی با تولید محدود روانه‌ی بازار خواهد کرد. براساس گزارش منتشر شده توسط ZDNet کره، دی‌جی لی، رئیس مجموعه‌ی سامسونگ الکترونیکس در جریان برگزاری کنفرانسی اعلام کرد که گلکسی‌نوت اج ماه اکتبر سال جاری در کشور کره‌ی جنوبی روانه‌ی بازار خواهد کرد، اما تعداد در نظر گرفته شده برای فروش محدود است. هرچند اشاراتی به عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در ماه اکتبر شده، اما به‌روشنی تاریخ عرضه‌ی این محصول مشخص نشده است.

با توجه به تجربه‌ای که سامسونگ از فروش جهانی گلکسی‌راند کسب کرده، به‌نظر می‌رسد این کمپانی سیاست‌های خود مبنی بر عرضه‌ی محصولات خلاقانه را در بازار جهانی تغییر داده است. هرچند باید به توانایی سامسونگ در عرضه ی محصولات اشاره کرد، اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا محصولات خلاقانه‌ی خود را پخته‌تر کرده و راهی بازار کند.

 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت  تاریخ خبر: 1393/07/03 تعداد مشاهده: 219